flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Хортицький районний суд м. Запоріжжя

Проведено опитування громадян стосовно якості та ефективності роботи загальних судів

20 березня 2014, 15:29

 20 березня 2014 року, згідно з рішенням Ради суддів №108 від 25.12.2013 року, в приміщенні Токмацького районного суду Запорізької області відбулось опитування громадян – учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи загальних судів України.

В опитуванні взяли участь 30 відвідувачів суду різного віку.  Громадянам було запропоновано заповнити анкету (яка складалася з 15 питань щодо діяльності апарату суду, які можна поділити на окремі блоки) та надати свої пропозиції і побажання відносно роботи апарату суду.

В першу чергу відвідувачам судової установи запропоновано оцінити якість роботи суду в цілому.

Так, 57% відвідувачів оцінили якість роботи суду в цілому "добре", "відмінно" – 33% , що у підсумку становить 90% опитаних.

    Два респондента (або ж 7% опитаних) оцінили якість роботи суду "задовільно" та один - на  "незадовільно".

 Результати проведеного опитування з питання чи комфортно їм у приміщенні суду, чистим і прибраним є приміщення суду, та можливість користування туалетами свідчать, що приміщення суду є чистим і прибраним, це відмітили 90% респондентів, з них: 20% оцінили чистоту приміщення та можливість користування туалетами на "відмінно" та 70% - на "добре", проте 7% респондентів оцінили на "задовільно"та один (3%) - незадовільно.

Беззаперечним є той факт, що на оцінку якості роботи судової установи впливає і такий важливий чинник, як наявність інформації про організацію роботи та структуру суду: інформаційні стенди, графіки розгляду справ, наявність зразків документів, інформації щодо порядку сплати судового збору, реквізитів та розмірів платежів, а також наявність необхідної інформації на сторінці суду в Інтернеті.

Так, наявна в суді інформація задовольняє усіх респондентів, з них: 23% опитаних оцінили наявність інформації в суді на "відмінно", 67% - на "добре",  10% - на "задовільно".

Крім того, відвідувачам запропоновано оцінити ефективність організації роботи суду та надати відповіді на запитання:

- дотримання строків розгляду справ;

- вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ;

- обґрунтованість перенесення судових засідань;

- додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо.

"Відмінно" - зазначили 14% респондентів; "добре" – 60%, "задовільно" – 10%, "незадовільно" – 13%, та один (що складає 3%) не визначився з відповіддю.

Насамкінець учасникам опитування запропоновано підтвердити певні ствердження щодо етики поведінки працівників апарату суду при виконанні своїх посадових обов’язків, а саме:

-         Старанність і сумлінність;

-         Бажання допомогти;

-         Відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду;

-         Форма одягу;

-         Коректність та ввічливість.

"Відмінно" - зазначили 13% респондентів, "добре" – 80%, "незадовільно" – 7%.

 Підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи апарату у Токмацькому районному суді здійснюється в цілому на достатньому рівні.